Странице

среда, јул 10, 2013

Ispovesti jednog svaštočita, tom prvi

Lepo reče meni moj brat od tetke, knjige će mi doći glave. I dođoše mi, pre tri nedelje sam morala da pomeram sve knjige sa police, pomeram policu, brišem prašinu, vraćam policu, vraćam knjige. Rezultat ove akcije, išijalgija zbog koje sam poslata da ležim na najtvrđem krevetu u kući. koji je, slučajnost (ili ne!), zgodno lociran baš ispod pomenute police sa knjigama.

Gledajući tako u knjige koje sam tokom svog čitalačkog staža bar dva put pročitala i prevrćući se u potrazi za najboljim položajem, što je ravno potrazi za Svetim Gralom, shvatih da su one moje nepresušna inspiracija za blogovanje. U narednih nekoliko unosa, pokušaću da vam približim svoj svaštočitalački svet, ko zna možda nađete neku dobru ideju šta da čitate tokom ovih vrelih, sparnih, letnjih dana. 

Mali glosar, sklon dopunjavanju tokom ove serije postova:

Svaštočit - moja malenkost, strastveni čitalac knjiga, sa širokim poljem interesovanja i spremnošću da svakoj knjizi i svakom žanru pruži bar jednu šansu. Da, to uključuje i Kuelja, čik-lit, vestern-romane Zejna Greja, Tolstojevskog, Sumrak sagu, Dvorsku ludu i ko zna, možda, jednog dana kad nađem u biblioteci Pedeset nijansi sivo, čisto da udovoljim sopstvenoj radoznalosti.

Нема коментара:

Постави коментар