Странице

четвртак, јул 26, 2012

Šesnaest dana jula - dan trinaesti

Trianest


Nije da ja imam neku fobiju od ovog broja. Ne nazivam ga brojem 12b, ne izbegavam tramvaj br. 13, ne preskačem trinaestu stepenicu. Na petak trinaesti sam položila anatomiju i to mi je bio jedan od lepših i opuštenijih ispita. Moja klinika se nalazi na broju 13.

Samo ne volim da ostavim knjigu na trinaestoj strani... ili dvadeset i šestoj, trideset i devetoj... hm, bilo kojoj čiji je broj deljiv sa trinaest.  Zašto to radim, nemam pojma... jače je od mene. Jednostavno ću da pročitam makar prvi red na narednoj, samo da ne ostavim na toj strani.

Ko što reče jedna mudra žena, zbog koje pola sata nabiram zavese: "Svaki ludak ima svoje veselje." Pretpostavljam da je ovo moje lično veselje.

Нема коментара:

Постави коментар