Странице

петак, мај 18, 2007

Kako pobediti na Eurosongu?

Preporuka gospodi Britancima!!!

Prvo sto hocu da napomenem da sam odusevljena Marijinom pobedom na Eurosongu i da je pesma fantasticna i za dve klase bolja od ostalih. Bar meni.

A cela ova prica jeste reakcija na clanke objavljene u Britanskom tabloidu Sun-u, kao i nekim komsijskim medijima.

Dakle, moja poruka gospodi Britancima je u stvari recept za narednu godinu: Gospodo draga, ukoliko zelite da pobedite na Eurosongu, a smatrate da pobednicke pesme su palgijati, molim, sledece godine maznite i vi neku albnasku, jermensku, azerbejdzansku pesmu i mozda, ali samo mozda cete i vi konacno pobediti. Dotle, letite na krilima vase pesmicice, koja mi je vise zvucala na propagandnu himnu British Airways-a (Fly the flag) nego na pop-pesmu.

A, da. Da bi ta pobeda bila zaista savrsena i kompletna, iscepkajte vasu drzavu na vise sitnih, pa cete i vi onda dobiti po 12 poena od svojih dragih suseda.

3 коментара:

  1. Jeste. Ne vidim kako bilo ko sa malo grama mozga može očekivati da se celom svetu svidi njihova imperijalistička pesma, pogotovo što ih malo ko voli inače, baš zbog imperijalizma...?

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1:11 PM

    lipo si im zasuknula!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4:41 PM

    E tako njima treba..odusevljavaju me tvoji textovi..hahahahaha..

    ОдговориИзбриши