Странице

субота, децембар 11, 2010

10 stvari bez kojih ne mogu da preživim zimu


Eto, kako se 10 godina novog milenijuma približava kraju, red je da se to proslavi. :)

Zato će svi moji naredni postovi biti u znaku tog broja. 10. :)

10. Lap-top ~ sta da kažem, bez njega na kraju neću moći ni da dišem. Lap-top moj nasušni, sta bih ja bez tebe. Družićemo se nas dvoje ove zime, jer na tebi su pohranjeni sva predavanja i svi podaci neophodni za tezu.

9. Topla čokolada~ po receptu koji sam skoro otkrila. Savršeno. Još ako se doda malo nastrugane kore narandže ili vanila. Savršenije od savršenog.

8. Kokice~ znam, ne bih smela, ali su užasna zaraza.

7. Politikin Zabavnik~ kao i lap-top i on mi je postao neophodan za disanje. Kad pogledam svet kroz njegove stranice, nekako mi je sve lepše.

6. Krema za ruke~ zima škodi mojoj koži. Mogu da stavim na ruke pola kila kreme, ali koža će popucati. Grrrrrozno.

5. Obsesion~ zimska varijanta, jača od moje omiljene letnje. Volim CK.

4. Kiseli kupus~ stigao je, sjajan je. Biće sarmi!

3. Čaj~ zeleni, sa limunom, moliću fino.

2. Knjige~ i pre zimskog sajma nagomilala samo poput vrednog hrčka nove da mi prekrate vreme.

1. Vunene čarape~ jer su mi noge užasno hladne. Kad smo kod toga i prsti... i nos. Brrrrr.

Нема коментара:

Постави коментар