Странице

петак, октобар 03, 2008

Zakletva...





Hipokratova zakletva
U času kada stupam među članove lekarske profesije svečano obećavam da ću svoj život staviti u službu humanosti.
Prema svojim učiteljima sačuvacu dužnu zahvalnost i poštovanje.
Svoj poziv cu obavljati savesno i dostojanstveno.
Najveća briga ce mi biti zdravlje mog bolesnika.
Poštovaću tajne onoga ko mi se poveri.
Održavaću svim svojim silama čast i plemenite tradicije lekarskog zvanja.
Moje kolege ce biti braća.
U vršenju dužnosti prema bolesniku neće na mene utacati nikakvi obziri, vera, nacionalnost, rasa, politička ili klasna pripadnost.
Apsolutno ću postovati ljudski život od samog početka.
I pod pretnjom neću popustiti da se iskoriste moja medicinska znanja, suprutna zakonima humanosti.
Ovo obećavam svečano, slobodno pozivajući se na svoju čast.



Нема коментара:

Постави коментар