Странице

понедељак, октобар 29, 2007

Sajam knjiga 2007

Dakle... za mene je ovo bio veoma uspesan sajam... s obzirom da sam kupila 22 knjige. Konacno, sklonili su sve kioske sa pljeskavicama. Sa druge strane, mnoge stvari mi se nisu dopale. Recimo, to sto su ukinuli da je prvi dan besplatan. Grrr... i sto nisu stavili neku popularniju cenu karte... No... videcemo sta ce biti sledece godine.

Knjige koje sam kupila:

~Zagonetne price 1-3 Uros Petrovic
~Pesmarica kreativnog centra
(Avaj, ove knjige su odmah otputovale za Kanadu, ali moram da ih kupim i za sebe)

~Dva kuvara za mamu, jedan sa cokoladnim kolacima, drugi za vocnim tortama... mmmm... To ce reci, kuvari za nju, kolaci za mene drool

~Glinene noge, Teri Pracet
~Troja, Adel Geras
~Vukodav, znamenje puta, Marija Semjonovna
~Nasledje Bolenovih, Filipa Gregori
~Jevandjelje po Judi
~Srebrna stolica, K.S.Luis
~Hurinova deca, JRR Tolkin
~Polaznica, Trudi Kanavan
~Zmaj njegovog velicanstva, Naomi Novik
~Osmica, Ketrin Nevil
~Magicni krug, Ketrin Nevil
~Keltski mitovi
~Dvanesta planeta, Zaharije Sicin (ili tako nesto)
~Stepenice ka nebu, isti autor
~Nacionalni park Srbija 2 (dobila sam i posvetu!!! Smilebig)
~Selected tales, E.A.Po

Нема коментара:

Постави коментар